Saturday 21 July 2012

Put Your Title Here


Assalamualaikum dunia. Alhamdulillah dah masuk hari kedua berpuasa. Err , semalam korang puasa penuh tak? Tak puasa penuh tak boleh raya tauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu *tipu semata mata*

Sebenarnya saya baru je buat video. Ecehhhhhhhhhhhhhhhhhh guna MOVIE MAKER je lah. Tak mampu nak buat video sendiri. Gagal! Failed! 

'Hanya kerna kau yang cukup indah untuk dimiliki , untuk dicintai'

Yow. Lagu tu saya guna untuk video tu. Em. Nah. Tengoklah :)

Please ignore the annoying look --'

Haa. Amacam? Best? Okay dah. Takpayah puji. Tau dah *sempitnyahhhh* Ni ada lagi satu cerita. Kawan saya ni dia post macam ni kat wall saya.

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
                                                                                                      \/



Ada ke patut dia tanya saya? Manalah saya tahu. Wehehe tapi kawan , kita kan KAWAN. Mestilah awak sayang saya. Semua orang rasa macam tu. Jangan risau. Okay? *terharu* Tu je kot yang saya mampu nak taip sekarang ni. Nanti dah nak balik maktab entah bila nak jumpa Incek Blog ni. Kan? kan? kan? Kbai :3 *kenyit*

Nota Lantai : Yesterday. Yeah having a blast. Breaking fast with my granny and my uncles and my aunties and my cousins was great. Having scrumptious foods and most important is having terawih prayer with them. I LOVE YOU :3

No comments:

Post a Comment