Friday 20 July 2012

RAMADAN :3


Assalamualaikum kawan :)
Apa khabar semua? Sihat? Harapnya sihatlah ye.  Subhanallah. Rindunya kat blog ni. Rindukan semua. Ni bila dah balik rumah baru dapat online ken :) Sayangnya kat internet ni wahaha *golekgolek*

Ni nak cerita tadi tesis :) Penat giloshhhhhhhhhhhhhhh *ada aku kesah* Jalan sana jalan sini. Okay takde apa sangat nak cerita pasal tesis. Tengok gambar je eh? Jeng jeng jeng XD






























Okay. Sebenarnya banyak lagi gambar tapi nanti kalau saya masukkan semua nanti hang pulak wehehe. Ehmm. Memandangkan malam ni dah kena solat terawih , saya nak ucapkan 

SALAM RAMADAN AL-MUBARAK KALIAN :)

Semoga Ramadan pada tahun ni lebih baik daripada tahun lepas. Semoga kita semua mencapai darjat ketakwaan yang tertinggi. Jangan leka dan alpa dengan dunia serba canggih ini *cakap dengan cermin niiiiiii* Cukuplah. Kbai *kenyit*

Nota Kaki : Saya sangat teruja sebab dapat balik rumah. Saya rindu mereka. Dan saya sangat gembira sebab tadi dapat berterawih dengan family. Terharu *lap air mata*


No comments:

Post a Comment