Saturday 2 June 2012

Apakah?

Everything is just fine :3

Assalamualaikum. Hai awokksss :3 Rindu iteww lettewwwssss *wempittssss* Okay dah. Saya balik kampung lah. Sebab tu lah saya tak update blog ni. Okay , semalam saya balik kampung. Rancangnya nak balik pagi tapi tapi tapi ayah saya ada kerja pula. Kfoineeeee -.- Then , saya pun tunggu sampai habis solat jumaat pahtuu barulah ayah balik. Okay , kemas punya kemas punya kemas pukul 2 saya gerak balik kampungssss. *sigh* Pahtu ayah berhenti kat Seremban untuk lunch. Saya tak selera sangat sebab masih ada simptom demam lagik. Pahtu dengan gediknya saya mintak COOL BLOG kat mama. *wahaha* Pahtu kita semua pun makan sampai kenyang. Alhamdulillah. Then , kami masuk kereta untuk ayah drive lagi ke kampung #apa punya ayat ni?  Then , kami pun macam biasa bergambar dengan incik kamera. 









Dan pemenang bagi muka paling peliksssssssssss , ANGAH! HAHA XD Okay dah. Siapa suruh buat muka peliksssss. Okay dah. Around pukul lima kereta pun sampai kat rumah wan ----> Sri Tanjung, Muar. Then , tolong kemas sikit-sikit. Mana yang termampu sebab datang lambat ken? Apa pun bolehhh *wehehe* Pahtu mulalah majlis malam tu. Kami semua bekerja keras malam tu sebab cam ramai orang datang. Okay takpe. Makanan masih ada lebih walaupun ramai yang datang. Forwardkan cerita ----> majlis tamat. Oyehh , kami semua pun kemas rumah. Makanan makanan yang tak habis dan semua yang patut dikemas semua kami kemas. Okay bagus anak dara gituu *lalalala* Then , dah sudah kemas kami lepak kat depan. Lepak dengan Ayoi and Ajam. Ayoi pun ceritalah macam-macam. Kami jadi pendengar je. Then , saya texting dengan mokmeng. Pahtu Ayoi tangkap gambar saya guna tefon dia. Then ,

Ayoi : *tunjuk gambar*
Saya : *tengok**takut**ingat Ayoi main-mainkan saya*
Ayoi : Kaklong nampak Ayoi tangkap tadi kan? 
Saya : Yeeeee *masih takut*
Ayoi : *beria tunjuk gambar*

Okay , memang masa tu cuak gilosssssss. Nak tahu dalam gambar tu ada apa? Kat sebelah gambar saya cam ada satu makhluk tengah berdiri. Serius. Menyirap darah saya satu badan. Takut *gigil* Okay dah. Then , lari daripada Ayoi. Pahtu terus tak jumpa gambar tu. Bagus. Biar je takde gambar tu. Okay dah. Taktahu nak cakap cemane takutnya masa tu. Lari masuk dalam rumah punya takut *woooooo* Pahtu tidur menggigil. Sejuk. Pahtu makan ubat pahtu baru tidur balik. Pahtu harini ada kenduri. Pahtu dah makan , nak balik pahtu baru Hani datang. Sorry le beb , dah nak balik dah. Then , balik rumah. Okay tamat. Bosan. Kbai :3

Encik Posmen , cepatlah hantar result saya tu. Cuak niee *wehehe*





No comments:

Post a Comment