Sunday 3 June 2012

P A V I L I O N :3

Ni tah siapa pakcik ni enterframe kepala diaaaa -.-

Assalamualaikum geng :3 Winduuuuuuuuuu *wahaha* Harini saya berjalan-jalan dengan family. Seronoknyaahhhhhh suka saya *wehehe* Okay dah. Mula-mula kami breakfast kat Restoran............ Alalala kalau cakap pun taktahu kat mana punya. Biarlah rahsia. Pahtu ayah cakap nak pergi bukit bintang. Wahaha teruja siuttttt XD Sokayy , saya pun duduk dalam kereta dengan berhemah dengan harapan cepatlah sampai kereta wehhh *wehehe* Dalam beberapa minitss yang tak berapa nak minit pun akhirnya SAMPAI (Y) Sampailah kereta tu kat Sungei Wang. Then , parking and jalan-jalan dalam tu. Besar jugak :3 Wehehe.

Then , first impression bila masuk plaza tu #macam ni je ke rupa dia? Rendah pulak tu siling dia. Ish apa nihhh? HAHA XD Sangat tak bagus impression tu ye. Okay dah. Then , jalan-jalan cuci mata. Pahtu I was like mana bukit bintangnyahhhhh? Then , kita pergi on the other side and I was oooooooooooooo *wahaha* Then , kita semua keluar daripada plaza and jalan keluar.


Duduk je tak minum pun :3





Saya rasa pendek -.-



Okay , semua tu gambar sebelum sampai Pavilion. Ini tempat pun first time saya pergi sebagai seorang penduduk rasmi KL -.- Memang obviouslah saya jarang keluar jauh-jauh ken? *budak baik* Okay dah. Then , masuk pavi macam hapee. Teruja yang amat! *wehehe* Wokehhhhhhhhhh. Pahtu merayapssssss. Okay malas nak cerita dan tengoklah berikut :3




















Okay dah. Kbai :*

Saya akan senyap untuk tiga hari yang berikutnya. Atas urusan bercuti. Kbai kawan-kawan :3






No comments:

Post a Comment