Friday 16 November 2012

ARGH

perghh aku tadi rasa mcm nak sepak orang je . kitorang ni dah lah tak tahu pape , sukati kitorang la nak buat ape pon sebab tu time rehat . lagipon kitorang ni datang just watch and learn je kitorang bukan masuk the competition tuptup last skali kau bole bole pulak aim kitorang cakap kitorang main-main time practice lah bagai . what the . eeee geram je aku . sorry lah kalau aku mmg tenung kau tajam2 kan time tu sebab aku SENNNTAPP ! kau nak tegur main2 ke ape ke , tegur lah dorang2 yang masuk compt tu , kitorang ni ape kene mengena . dah mcm tkde topik lain ke nak bangkitkan ? pernah tak dengar orang kata sesuatu benda tu tak perlukan paksaan dan pressure untuk menyudahinya , kita juga boleh lakukannya tanpa stress , ahhh . apetah yg aku nk ckp ni . bai lah !

No comments:

Post a Comment