Sunday 25 November 2012

SIBLINGS ? PUI

aku bukan nak cakap ape , tapi bagi aku semua tu bullshit . lagi-lagi kalau kau duk bangga2 kan , duk huha huha sana sini , bajet caring , bajet cam sayang gile babi till die whatever . its all bullshit you know . sebab aku pun dulu cemtu jugak . the best caring ever lah konon aku ni kan . bila sorang ade problem , aku duk call , pujuk , selalu jumpa together , lepak together-gether , one of them ada masalah , muka muka ni lah yang akan datang pinjam bahu , pujuk , lepastu ajak buat something yang happy , trust me , benda tu takkan kekal lama selagi kau BANGGA SANGAT dengan benda tu . thats why lah bila aku tengok kau buat video lah friends forever , till die , till death do us apart , edit gambar semua orang jadikan satu , tu semuaaaa . haih , tak larat nak bebel dah . bagi aku , the best friendship ever ? nih , member sekolah menengah aku , budak rumah 16 , and i enjoy my life now as a student , semua aku kawan average , accept untuk si cynthia beaufort tu . kalau dah dgn aku , mmg jadi dunia kitorang sendiri . sengal dah aku . bye lah . have a nice day .

No comments:

Post a Comment