Monday 26 November 2012

Sungai Mati :D

Hai *muka pelik*

Assalamualaikum. Hai awak *lambai* Amacam hari ni? Ada baik? Kalau baik baguslah. Awal saya bangun nak update blog ni. Okay tak perlu bangga ya cik *geleng* Ni adalah post kedua selepas pulang ke rumah gula-gula ni. Lama woooooo. Dua minggu nyah :D

Seminggu duk rumah Atok. Then tidur rumah Hani. Itu memang kitorang punya plan EVERY YEAR. I repeat, EVERY YEAR. Best lah walaupun kekadang jalan tempat sama je. Dengan kehadiran geng satu kepala memang takde yang bosan. Padahal, masa kat rumah atok semua terlepak kat depan tv atas. Tak tahu nak buat apa haaaa *gelak*

Okay kunjungan kali ni tak jalan-jalan pun. Haikal kan baru sunat, so, kitorang duk rumah je. Joging, tengok tv, online, makan, tidur, sidai baju, lipat baju. Setiap hari. And ada gak buat video. Haha memang merepek. Taknak tunjuk. Memalukan kaum sendiri je. Haih penghancur :D Lagu pasal gelak. Kelakar habis. Pahtu setiap kali makan malam mesti nyanyi lagu tu kat meja makan. HAHA lawak *guling*

Joging

Hani :)

My kembar :)

Saya *lambai*

Selfcam. Haih -.-

Hang around the house


Ada orang tu sesat sikit. Maap ye Opie :D

Okay dah takde nak taip. Tunggu nanti lepas balik dari __________. Hehe, rahsia. Siapa yang dah tahu tutup mulut. Kalau tak aku kasi penampar sama hang naaa. HAHA XD Okay dah lah nanti aku makin merepek kerepek. Teringat kat Haaziq. Haih -.-  Gbye *lambai*

Nota Lantai : Haih-.- Kau ke aku yang marah ni? Kau dah taknak kawan aku eh? Takpelah. Kbai *angkat tangan*


No comments:

Post a Comment