Saturday 25 August 2012

ABC. Motip?



Assalamualaikum. Hai awak *besarkan mata* Apa khabar? Awak sihat? Oh bagus *bajet dengar je* Saja nak post lagi ni. Tadi ada event kat Dewan Felda. Grand gila wa cakap sama lu. Gua tataw nak cakap cemana lagi lu taw *nyonya?* Best lah jugak. Pengantin yang secocok. Lelakinya handsome perempuannya cantik :)




Gambar dah cantik tapi budak ni gerak *aptb*

Dekat dewan tu jumpalah sedara-mara. Wak Rahman and family dan cucu-cucunya. Okay besar punya family. Then , Kak Farha ajak pergi rumah dia beraya. Okay deal! Dan kitorang pun melepak dekat playground kerana kami muda lagi. Kanak-kanak belaka\wehehe/

Ini budak taiko wa cakap sama lu!


Baju kurung pun boleehhhhhhh XD

Motip? Takdak punyeeee


KANAK-KANAK MUDA LAGIK *cough*

Then nak dijadikan cerita , mama lupa ada orang nak datang rumah. Okay foineeeeee. Kitorang tukar plan , jumpa kat rumah Toksu. Okay. Jumpa di sana!

Maklong : CANTIK. Sebelah maklong : SUPER DUPER CANTIK? lalala



Oh. Camera tu nak merasa camne naik kapal terbang\ngehngeh/

Jadi macam ni lah. Apa kata pembaca saya ni gantikan saya kat maktab. Suka saya mengalu-alukan penggantian diri saya dengan anda. Harap maklum. Ish nak balik maktab dah. Dah mula balik life lama.

" BYE home , HYE works "

Life lama yang tak mungkin habis dalam masa terdekat ni. Harap maklum. So harap pembaca meninggalkan jejak dan boleh saya track siapa yang datang beraya ken? Motif? Saja nak tahu. Kbai *meleleh hingus*

Nota Lantai : Lupakan niat kau tu ye encik.




No comments:

Post a Comment