Wednesday 22 August 2012

Le Aidilfitri :3


Assalamualaikum. *batuk*

Apa khabar? Sihat? Lama dah tak update kan? Mesti rindu gila kan? Wehehe *menyeringai* Okay semua pun tahu kan bila masuk musim raya mesilah post pasal raya kan? Takkanlah nak post pasal HOMEWORK. Bila dah cuti macam ni :


" Hye HOME , bye WORKS "

Nampak kan game dia? \HAHA/ Well tahun ni raya kat Muar. Maklum , dua-dua kampung kat Muar. Ayah : Parit Raja , Gersik. Mama : Sri Tanjung , Bakri. Dekat-dekat je. Last iftar tu buka kat Sri Tanjung. First raya kat Parit Raja. Memang best wa cakap sama lu *tetibe*

Raya Pertama

Inilah gelagat anak-anak daghe yang suka benoooo nipunye , eh melawa XD

Ini milik saya. Jangan culik!

Wak Nanuk :)

Le Happy Family *xoxoxo*

Saya yang comel dan adik saya juga comel :3

Ini nenek kami yang cantik lagi menawan. Korang ada?

Le bias *muachh*

Kami lagi -.-


Best Award Sweet Couple Winner :3

Le Hakim and Haikal

Le Aisyah and Suha

TerFLASH buruk -.-

Tiga dara pingitan gituu *lalalala*

Le Encik *dirahsiakan*

Firecamp ,campfire , firecamp \ngehngeh/

Le Mohsein and Aisyah Munirah

Raya Kedua

Lokasi di rumah jiran atok

Lewlz tangan siapa terapung di belakang ???

Le siblings

Oh kami teruja bila diajak tangkap gambar bersama *kyaaaaa*

Saya pendek. Saya gemuk. Mohon gelakkan saya.

Mungkin raya tahun ni tak berapa nak meriah macam tahun-tahun yang lepas. Saya pun merasai kekurangan suasana itu. Kalau tahun ni dah rasa macam tu tahun depan macam mana? SPM? Ish taknak fikir kemungkinan yang berlaku tahun depan. Harap berjalan lancar. Kbye *muachhh*

END.

Nota Lantai : Encik. Saya rasa menyampah. Jangan ganggu saya lagi. Harap maklum.










No comments:

Post a Comment