Sunday 18 November 2012

NO TITLE

tadi aku habis latihan pukul 1 pagi lebih lebih pastu aku pergi makan mamak dengan mak titew; shidot , leshbo titew; cynthia , wan nonok dengan faiz tonggek . pastu masa latihan tadi best giler sebab abang buat stretching macam kau kena skip selebar boleh banyak2 kali . pastu dia suruh kau lari pecut 20 meter ulang alik dalam 5 kali . pastu dia suruh kau lompat setinggi mungkin pastu kena jatuhkan badan . yeah i know . masa aku jatuhkan badan tu tangan i luka *bajet manje ehek ehek merengek tak tentu pasal nak bebear titewwww T___T* lepastu dia suruh kita baring pastu angkat kaki 90 degree . pastu dia suruh kita tiarap dan angkat badan . pastu dia suruh kita duduk bersila dan tapak kaki kanan dan kiri kena bercium pastu lutut mesti kena lantai . pastu kena lentikkan badan kebelakang . pastu sape yng lutut tak kena lantai tu , akak tu berdiri atas kedua2 lutut kitorang . i feel good . serius ! pastu kena lunjurkan kaki pastu kita kena bend kan badan sampai kepala kena kat lutut . i feel naissss *,* . pastu ape lagi ye . pastu aku dah suka suka dan suka kan tetiba abang panggil aku .

'AWAK (ARDILA) DAN 1 2 3 4 5 ORANG NI ABANG NAK TENGOK AWAK SEMUA MENARI UNTUK ASLI'

what ? step pon aku taktau . pastu partner ngan fuad . memang aku buat palat lah kan ! terkedek kau sane terkedek kau sini habes la kau dilaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa . why me abang . i hope nanti ada akak yang lagi pro tu datang , abg tak pilih aku . im okay with kreatif . okey abang :)



No comments:

Post a Comment