Sunday 2 December 2012

Compilation of stories :D

Hai. Saya tahu muka ni pelik *geleng*

Assalamualaikum awak. Hah, awak juga. Ye, yang kat belah kiri sana tu. Yang kanan ni sekali. Eh eh, Yang depan ni haa\muehehe/ Adui, asyik merepek je. Apa nak jadi dengan kau ni Jemah. Haih Jemah, Jemah. Cer matang sikit. Ish tak matured langsung *tetibe* Sudah sudah leee merepek ye cik puan. Ada tiga kisah ye nak *geleng*

First story :
Beberapa hari yang lepas saya pun online macam biasa. Alkisah adik saya ni haa tetiba rajin nyahhh. Kemas bilik. Lepas tu terfikir cam ''Bilik aku pun bersepah cam gila. Nak kemas jugak lah''  Lepas tu terus offline and kemas bilik. Lama woo maklumlah banyak barang dari asrama. Memang jenuh nak ngemas nya semua tu *fuhhh* Dan inilah hasilnya *drum roll*


Kemas kan? Ni nak pertahankan kekemasan sebelum pergi jalan. Nanti banyak sangat nak kena kemas. Then lepak takde kerja conteng muka. Lawak\wehehe/ Mama bagi lima ringgit reward for our hardworks HAHA yeah :D

Second story :
Kelmarin pergi jalan-jalan. Ingat nak pergi tengok Skyfall tapi keadaan tak mengizinkan. Then tukar plan pergi cari buku rujukan pula. Pergilah MPH kat Jusco Maluri. Cari buku rujukan and so on. Beli calendar dan novel inggeris. Saya beli Hunger Games and Suha beli Diary of a Wimpy Kid *angguk* Then dapat kalendar MPH. Cute sangat!

Okay ni memang true *sengih*

Third story :
Semalam pergi kenduri kahwin anak kawan sekolah rendah mama. Cantik anaknya. So mama pun cam excited seeing her primary friends. And I was absolutely surprised because they remembered each other. Do you remember me? *hoping* Kalau zaman sekarang mungkin lagi senang nak ingat kot. Ada banyak yang boleh menghubungkan. Gambar mama and her friends dalam camera Suha so takde. Then on our way balik, kat tepi jalan ada maskot Disney. Oh my cute :D





Saya dengan bracelet with my name on it *senyum*

Okay saya dah compile cerita untuk tiga hari dalam satu post. Memang banyak nak cerita kalau buat on that particular day but Ayah conquered this pc for his drama. Korean drama. Sokay *lambai* Jumpa lagi ^^v


Words : Hani kata kalau Malaysia menang saya belanja. I said kalau Indonesia kalah dia belanja. Siapa belanja siapa? Okay dua-dua kena belanja. Fair and square. Tahniah untuk warga Malaysia yang menyokong dan Harimau Malaya yang berjaya baham Garuda :D

No comments:

Post a Comment