Tuesday 4 December 2012

MOTOR TAJUL DICABUL

okay citer dia cemni , semalam meeting habis pukul 12.45am , aku kena pergi serumpun ambik shidut , jadi aku pun pecut la dari K2 ni sampai serumpun , aku naik motor tajul , motor tajul motor LC , lepastu pecut punye pecut , rupenyer si gigi ada kat depan dewan tu tengah buat ape tah dia , dah la aku nak parking moto kat situ , pastu dia senyum senyum mcm mintak pelempang hiyer , terus aku masuk dalam dewan tu buat taktau . tak lame pastu si gigi datang kat aku , DILAAAAAAAAAA PINJAM MOTO . aku pun cakap NAK PEGI MANE ! . pastu dia kata nak pegi K5 , aku pun ingatkan dia nak jumpe member ke , amik assgnment ke ape kan , lepastu rupanya , dia gi amek budak pempuan yang menari yang aku tak suka tu , pastu dah sampai tempat parking tu ketawa2 lah apelah . memang aku naik hangin la , bila pempuan tu masuk je dalam dewan tu , aku pegi kat si gigi , aku cakap kat dia WOI ! MANA KUNCI ! pastu si gigi carik2 kunci . pastu aku cakap lah OOOOO SUKAHATI KAU JE YEAH MENCABUL KEHORMATAN MOTOR AKU DENGAN MAMBAWAK PEREMPUAN ! muka aku time tu memang mengundang gile ah kan . padahal si gigi tu ada jer moto time tuh . perghh . mmg mengundang giler ah ! dah tu aku duduk le kat tepi sambil mulut aku bebel2 . pastu si gigi ni datang kat aku duduk atas betis aku , bajet cam tame gile kan , shidut dah pandang2 aku ketawa2 sebab teringatkan gigi , pastu aku tolak dia , aku terus bangun pegi kat wan . HUH . INGAT KAU HOT ? PUIH . lepas ni jangan pinjam moto i dengan tajol lagi okay ! haram ! taulah dah dapat tetek !

No comments:

Post a Comment