Sunday 4 November 2012

PANDAI BUAT , PANDAILAH TANGGUNG RISIKO

berani buat , berani lah ambil risiko , kalau kau buat benda yang orang ramai tak suka , dan kau memaksa orang buat benda yang dorang tak suka , memang pusing balik la kena kat kau jugak , cmne orang tu tak suka macam tu jugak kau akan dapat perasaan TAK SUKA tu . basically , it starts from you .

kita tak perlu jadi pendendam ,  pembalas dendam dan suka suka nak buat orang . tak perlu teruskan benda yang tak elok , walaupun dulu kau pernah kena , okay let say dulu mak kau marah kau sebab tak pergi mengaji pastu mak kau ambik wayar hairdryer pastu pukul kau sampai muntah . lepastu bila kau dah ada anak , anak kau tak suka pergi mengaji tapi dia suka pergi marhaban , kau paksa gak dia pegi mengaji pastu perlu ke kau cakap kat anak kau camni DULU MAK KENA LAGI TERUK DARI NENEK KAU ! TAK KIRA ! MAK NAK JUGAK SEBAT KAU WAYAR HAIRDRYER . SEBAB DULU MAK PUN KENA . TAK ACI KALAU KAU TAK KENA . pastu anak kau pun muntah hijauuu . . nak ke jadi seseorang yang macam tu ? gila kesian kau DOH . 

bila kau dah buat jahat kat orang , mmg patut lah orang marah kau kan , apesal kau marah orang balik ? senang citer . aku percaya mulut kau pun cam takleh pakai . sebab tu theres no secret i will tell you . sebab aku sangat hipokrit . aku takkan tikam belakang . aku takkan tikam depan , aku akan slow slow siat . haha . bole tak ? nampak kan betapa hipokritnya aku ? aku hipokrit berguna , bukan hipokrit utk diri sendiri , aku hipokrit untuk orang lain juga untuk membantu orang lain okay get it ? so pepandailah kau hidop ,

No comments:

Post a Comment