Thursday 25 October 2012

Ahjusshi\ngehngeh/

Selamat Hari Raya. Baiklah. Assalamualaikum. Jawab ye ^^v  Post lagi, post lagi. Bosan tahu. Nak study? Hangat-hangat tahi ayam je ni. Tahpape tah. Ni terasa nak post sesuatu. Actually this is a request from someone. Ish, someone who gamed me. Ish apakah *juling*
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V

Ceh muka dia *gelak*

*gaya orang korea* Inilah orangnya. Sebenarnya dia ni senior di sekolah saya. Nama dia Mohammad Nur Nasir bin Nasaruddin. Dia sudah bersekolah di MRSM Pontian sejak form1 lagi. Jadi dia memang senior. Dia pernah buat sesuatu dengan kawan-kawan dia yang amat menyakitkan hati saya. Nasib baik dia dah minta maaf. Kalau tidak,..... *dush* Dia ni merupakan kawan baik kepada seorang lagi senior saya merangkap kawan saya juga. Hakim namanya. Hakim ni lebih baik daripada dia. Mungkin.*sengih*  Dia minta saya tulis tentang dia tetapi saya tak tahu nak tulis apa lagi. Jadi, akhir kata saya ingin ucapkan selamat maju jaya ya. SPM hampir tiba. Jangan berangan sahaja. Nanti jawapan ntah pape. Baiklah. Semoga semua pelajar tingkatan 5 MRSM Pontian mendapat 100% straight A+ dalam SPM tahun ini. Good luck and all the best!

Eh bro, amacam post ni? Panjang juga. Ish *geleng* Apa-apa pun selamat berjaya :) Gbye.

Nota Lantai : Text dibiar begitu sahaja.

No comments:

Post a Comment