Friday 19 October 2012

FESTARI TOMORROW

esok adalah 20 haribulan oktober 2012 . pertandingan festari dan merupakan pertandingan tarian pertama yang aku join setelah 9 tahun tak menari . semalam aku tengok balik video playback masa kitorang reheasel . lawak gile aku weh . bontot je tetonggek keluar , kaki lintang pukang macam lipas pastu tangan macam cacing . tu lah sedihnye jadi orang tulang . dah tu kena buat bajet cun pulak . mmg tak lah kan dengan gigi yang selalu terkeluar ni kalau fokus -,- . semenjak aku join festari ni , aku jadi lagi tak betul , nakal dan bengong dari sebelumnya , jadi aku summarykan lah semua kenangan aku dengan festari sepanjang aku bersama menuju kejayaan dengan diorang .






*BATTLE OF THE BAND*

that day , ada battle of the band , lawan antara kolej , kolej aku kolej pertama buat show , kitorang di kolej dua semua duduk depan pentas atas karpet atas rumput . ingat nak buat moshing tapi behave ardilaa , behave , macam mana kau nak buat moshing kalau lagu tu lagu this love dengan pulanglah oleh awi rafael ? pasti moshing kau jadi slowmo lalu mematahkan tengkuk dan rambut masuk lubang hidung . dan pada hari itu kami festari perlu memakai baju merah , dan baju kolej kitorang pun merah jugak , masa pertandingan ni diadakan , masa tu ada ekspo kat UPM , kan masuk sotkabar kan kan kan ? *bangga*












nila band kamiorang . vokalis dia comey macam pelakon radit dan jani . 
pastu dia baling jaket . . mmm mmmm :)




   





*FESTARI PRACTICE*


esoknya , kitorang dapat baju baru , sebab nak bagi seragam . senang choreographer nak tengok . perempuan dapat baju pink , lelaki baju biru kuning . wow ! nike T90 ! beli kat mane ? downtooooown ~ berapa ringgit ? ? RM100 tolak kosong satu kat belakaaaaaaaaaaaang -,-












*FAMILY DAY REHEASEL*

HAHAHAHAHHAH . reheasel sing and dance aku macam poneeeeeeeeen ! 


nak tahu cite tak nape aku buat gaya yang takde motif cmni ? citer dia cmnie ,
masa tarian zapin , kitorang punya susunan tu mesti semua orang nampak dari depan , kira tak ada yang terlindung lah , jadi kat depan aku ni si wan , wan punya bontot terlindung muka aku , sebab aku duduk kan , pastu datang si seposen pegi cakap 'wan , bontot kau makan muka dila' . time dia cakap cemtu , aku pandang shida kat sebelah , pastu shidah dah buat gaya bontot makan muka guna tangan dia , bapak gelak ah time tu . caranya ialah *kalau korang nak buat lah kan meh aku ngajo* genggam jari macam penumbuk , pastu rapatkan kedua-dua belah tangan dan bayangkan tangan tu macam mulut bukak tutup bukak tutup . ha tulah gaya bontot makan muka . start dari tu BONTOT MAKAN MUKA macam dah jadi motto kitorang dah . sekarang motto kitorang tetek loyot . HAHHAHAH . addddeeer ahhhh ~






so , kenalkan , ini lah seposen , kitorang nye ketuess , 
merangkap pengarah family daaaay dan pengerusi sekretariat kebudayaan 
daaaaaaaan 
dot dot doooot 
*take note eh lyna , wainol , wawel , eira dan eila*



dah start muke seposen dia
*take note eh lyna , wainol , wawel , eira dan eila*



bontot makan muka seposennnn ~
*dia tktau pape time ni*




nampak tak perempuan kering pakai seluar ada line putih tu ? ?
HAHAHAHAHAH






No comments:

Post a Comment