Friday 19 October 2012

MINGGU ORIENTASI BLOK

aku baaaaaaaaaru je masuk UPM 3-4 hari dah ada minggu orientasi blok . jadi minggu orientasi blok lebih kurang cenggini event dia , kitorang ni yang junior perlu handle event sendiri la start dari zero sampai pro . kitorang dibahagikan kumpulan kepada geng makanan , geng persembahan , geng kad jemputan , geng protokol . gimik hcbshcfsdcjd . aku jadi geng persembahan . aku , cynthia , khai , wani dgn pika , pastu aku dengan cynthia dok busy dgn festari sampai kena curi2 masa untuk buat persembahan masa orientasi ni . last2 aku dengan cynthia je yang menari ala k-poh kat depan semua senior dgn junior blok aku , sebab kitorang je yang boleh hafal step dlm masa 3 hari dgn peruntukkan masa 1 jam , bayangkan SATU JAM SETIAP HARI DALAM MASA TIGA HARI SAHAJA DENGAN 4 TARIAN BERLAINAN ! *vengsan masuk spital cucuk air* aku pun lupa2 step pastu belagak cam diva buat step sendiri masa perform tu -,- . and mmg kitorang lah handle semua sebab dorang nak latih kitorang cmne nak handle event besar . yelah , dah budak degree kan , semua kena berdikari , event kat sini semua pelajar yang handle , dah takde cikgu2 bagai dah .












aimi yang comel angat ! mmmuah !

















































aimi yang comel sangat ! aku suka gile tengok muke dia !

















oh gosh aku -,-



No comments:

Post a Comment