Sunday 21 October 2012

KAMILAH JUARA FESTARI ! HAHAHAHA

AAAAAAAAAAAARRRGGHHHHH ! TAK SANGKA BOLEH MENANGGG ZAPINNNNNN !
MACAM LIKE SERIOUSELYYY ? tau tak mase first2 aku masuk festari ni , dahlah org nye tak cukup , pastu aku cam gile tak yakin ah dgn benda ni lagi2 nak menang kan , tapi aku relakan je sebab aku mmg minat dan menyokong kolej aku . last2 tak tau lah pulak boleh menang sampai cemni . serius tak sangka . dah lah masa tu tengah bising pastu masa MC tu umukan kitorang menang , semua cam lambat loading , dah lama sikit tu baru melompat2 bersorak . lepas sorak2 baru tanya weh kita menang kategori ape ni ?

so , we olls menang ,

KATEGORI KOREOGRAFI TERBAIK
PEMENANG TARIAN ZAPIN
TEMPAT KEDUA TARIAN KREATIF

dan

TEMPAT KEDUA KESELURUHAN


WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOAH !


tapi anugerah tu agak cam gampang la kan , kalau dah kitorang dapat no 1 zapin dan no 2 bagi kreatif , mesti ah kitorang menang keseluruhan kan ? ni kolej lain yang menang . bengong giler -,- pff


hmmm :( rindu lah waktu practice nanti :( rindu balik lewat2 pagi , rindu nanti nak main nakal2 masa practice , rindu cermin basau , rindu nak buat circle , rindu main gelak2 kan orang salah step , rindu nak dengo lagu zapin dengan tarian piring . .  rindu cak cak cak boom , rindu bontot makan muka , rindu tetek londeh , rindu seluar koyak , rindu kangkang kekuda , rindu kena band dan jalan itik , rindu rumbuk depan , tendang depan , kentut depan , rindu joget mashup ramai2 . wooo rindu rindu rinduu :(







aku dan kak rossa . HAHAHAH






seposen sebelum dimake-up



lepas kena make up , tak tengok cermin kot dia ni , bila aku tgkap gambar dahtu tunjuk kat dia terus dia cam WEH ASAL MUKA AKU CAM PONDAN WEH ASAL TEBAL GILE CELAK DIA ? sambil tengok cermin depan . kak rossa ilek je posing baeeek *.*



muka cuak lepas persembahan . dah lepas persembahan baru nak cuak -,-




eleh seposen ni , masa mula2 nak buat persembahan , senyaaaaaaaaap je , bila habis persembahan kemain kau noks !



geng2 joyah







joyah2 emas zhulian tgh tegok video playback



sedang menanti keputusan dengan penuh sabar dan air milo menemani dibeli oleh kak rossa untuk adik ardila yang comey :D



seposen muke ngantok . cynthia tetap vogue , tapi lepas makan mcD ambik ko , collapse teros !







empat kali ambik hadiah , sampai yg bagi hadiah tu kata EH TADI BUKAN DAH AMBIK KE ?
penat tau aku lari dari belakang ke depan pentas ni dengan muke tak malu , rambut macam langsir sebab nk tgkp gambo ni . good effort kudik yang comel :)



semua eksaited melampau sebab dapat menang ! tak terkata dek akalku .







aku tak boleh buat ape dah . time ni kitorang tgh menari gangnam atas pentas . like seriousely aku tak tipu . sebab dorang pasal lagu gangnam . hilang waras pun hilang waras lah !



circle time :)







seposen yang SAAAAAAAAAAAAAAAANGAT eksaited smpai dah mcm cacing dah aku tengok dia punya suka tu . 



habis benda tu semua kitorang keluar gi downtown cheras kul 2.30 pagi , 
pastu lepak mcD jalan ampang sampai kul 6 baru balik UPM 








that's all . alhamdulillah . 



No comments:

Post a Comment