Saturday 27 October 2012

Exam!

HAI, SAYA COMEL *lambai*

Assalamualaikum pembaca saya comel :D Okay dah. Ni gara-gara penat sangat asyik tidur je sampai pusing kepala \*o*/  Apa sey *geleng* Buat apa tu? Tengok blog? Oh ha'ah lah. Ish merepek. Okay dah.

26 Oktober 2012

Apakah? *juling*

Apakah II? **geleng

APAKAH? *guling*

MUACHH *fuhh*

sengattttttttttt *sofi jikan*

#gambar sebelum gerak :*

Hari ni kami ke rumah maksu. Tidur sini. Yeah seronok tapi bosan juga sebab text dibiarkan begitu sahaja. Okay ignore. Ada buat tahlil dan bacaan yaasin dekat rumah paktam. Pelik? Fyi, rumah maksu sebelah rumah paktam. Understand now? *berkerut* Terbaekkk *thumbs up* Then malam tu call A***. Dia angkat pahtu saya matikan. Kesian dia. Sorry ye wak :)

27 Oktober 2012 

Masih lagi di rumah maksu. Pergh malam tadi tidur atas toto macam dekat Sahara dah *peluh peluh* Okay pagi tu ada buat tahlil ringkas dan doa selamat sempena paktam and maksu sekeluarga pindah rumah baru. Plus! Nak sunatkan si Haikal ni nanti. Semoga berjalan lancar :D  Then, ada makan-makan sikit. Sedap wa cakap sama lu. Lain kali masak lagi ye ^^v

Apa tengok-tengok!? *comel*

TENGOK! TENGOK!

Ciannyewwwwww *wempitzz*

Nak lawan ke bro?

Stylo Milo :D

GAME?

Makn jangan tak makan :P

Paksu ^^






Ayoi??

Comelnyahhh. Ni nak selit sikit. Ada orang tak puas hati dengan saya.





Dear writer, tak perlu nak cakap orang coward ke apa. If you think that you know everything beyond my opinion, then, keep on with that. There's no need for you to say that to me and make me feel like stfu. Okay thanks.

Lala post tak menarik sebab mood exam. Esok dah nak balik maktab like whadda *)(&^%$#@! yeah. Okay dah. Naik cuti terus exam. Wish me luck. Doakan me and my fellow HEROsquad :) Gbye *wink*

Nota Lantai : Maafkan saya kalau saya annoying ye wak :(


No comments:

Post a Comment