Wednesday 24 October 2012

Tajuk.

Dare?

Assalamualaikum. Selamat malam. Saya resah. Resah yang teramat. Nak periksa. Saya tak ubah lagi perangai yang buruk. Saya tak minta maaf lagi atas segala kesilapan yang lalu. Saya tak minta halal lagi apa-apa yang dah saya ambil, guna, makan dsb. Mohon maaf ya kalian. Saya seorang manusia yang banyak khilafnya. Semoga mengerti.

Okay, tadi ada graduasi. Selamat graduasi ya semuanya. Ish *indonnnnnnnn* Apa nak taip ni? Dah tak tahu nak cakap apa.

Anak En.Shahferi *kenyit*

Saya buat salah besar dekat dia. MAHA BESAR. Sorry ye kawan. Sebelum ni aku takde minta maaf dekat kau. Aku tahu kau tak bersalah dan memang obvious aku yang salah. Tak sepatutnya aku buat kau macam tu. Sekarang kita dah tak rapat macam dulu. And aku rasa menyesal. Tapi tak guna menyesal sekarang. But thanks sebab masih jadi kawan aku. Semoga kita sama-sama berjaya ye. Dan aku berharap juga nama aku atas nama kau dalam list final sem2 ni. Boleh tak agak-agak? Ish *geleng*

Jadi apa-apa pun doakan kejayaan saya untuk exam final ni. Maaf atas semua kekhilafan diri. Sorry kay? Chow!

Nota Lantai : Annoying.

No comments:

Post a Comment