Tuesday 30 October 2012

KENAPA BF PERLU RISAU BILA AWEK MASUK UNIVERSITI

ketika berada di universiti dan pada ketika itu anda telah pun mempunyai boyfriend , adalah sebanyak 70% peratus untuk memandang lelaki hensem yang lain dan sempat berkenalan , 20% untuk menggeletis curang dan 10% untuk bertindak keji dengan memutuskan hubungan dengan boyfriend dan pegi carik laki lain , 

70% untuk memandang lelaki hensem dan sempat berkenalan
kebanyakan wanita akan jatuh cinta pandang pertama kepada lelaki hensem atau lelaki yang mempunyai ciri-ciri idaman mereka . tapi kebanyakan wanita semua realitinya kalau satu hensem , semua wanita akan cakap hensem , dan sempat berkenalan dengan lelaki hensem , dan mempunyai ciri-ciri yang kadangkala boyfriend sendiri tak ada , at the same time , sempat bagi no telefon atas sebab-sebab yang tertentu sebab nak cover dari mintak no telefon saje2 nanti nampak gatal . kes ini biasanya wanita cuma akan gila bayang dalam lingkungan 2 atau tiga bulan bergantung kepada berapa banyak kali wanita tersebut terserempak atau sering berjumpa dengan LELAKI idamannya tersebut . kalau selalu jumpa , borak , makan sama ke , jalan sama ke , lame2 boring , sebaaaaaaaab dia bukan boyfriend kita . and kita dah ada boyfriend . 

adalah selalu potong stim bila perangai si jejaka idaman tak sama dengan perangai idaman wanita , dan disitu akan keluar awan dialog yang menyatakan my boyfriend is better than anyone walaupun ANYONE tu hengseng ! kayak ! berwibawak ! berpangkats ! berkeretak ! berhartak ! tapi kalau tak sekepalak sebadan , sepinggang , sekaki , selutut , semuka pun tak jalan jugak der .

actually boleh je nak kenal-kenal , tapi bila time dah high sangat dah menggeletis bajet macam takde ballak macam cinta pandang pertama lahh sangat , time tu kena refresh balik otak , kena fikir pasal boyfriend , relationship dan jangan sampai benda minat tak bertempat ni jadi masalah pulak ok .

20% untuk menggeletis dan curang
ini untuk wanita yang betul2 rasa boyfriend dia dengan dia dah tak ada future lagi . sedih i dengar . atau relationship dorang memang dah ada masalah tinggal dengar kata putus je dan dan pulak pempuan ni jumpa calon lagi bermaya daripada boyfriend dia terus sap sap sui lump sump ikat bawak balik . start dengan menggeletis , ajak gi tengok wayang on , ajak gi makan same2 on , mesej on , calling2 lelame darling la jadinye .

10% untuk bertindak keji dan memutuskan hubungan dengan boyfriend sedia ada
ni wanita *carut* . tak pernah nak bersyukur dengan boyfriend yang ada , rase2 ada lagi yang hensem , padat dengan semua , sapuuuuuu , kesudahan jangan tanya K , 

KBAI


No comments:

Post a Comment