Friday 19 October 2012

FAMILY DAY

kelmarin , hari khamis , pembukaan majlis family day yang telah mengfamousekan aku kerana seluar londeh dan menari dengan memegang seluar -..-
so kitorang ada 4 family ,






family the thing (family aku)



aku takut tengok maskot family akuuuu . takuuuuuuuuut T______T
dah lah dia datang dekat2 dengan aku pastu duk dekat2 kan kepala dia ,
macam hantuu takuuuut !








 family spiderman






family hawkeye





dan



family wolverine




dan dan pulak acara pertama acara sing and dance pastu family aku family pertama perform , nak tengok kecuakkan aku cmne , tengok misai lah bro ! PFFFFF !



aku jumpa kembar aku lagi sorang :D
HA HA



ni kumpulan wolverine




ni kumpulan spiderman




ni kumpulan hawkeye . serius BEST GILER ! number one heh NUMBER ONE !








KUMPULAN AKU 







orang buta





No comments:

Post a Comment